Tema: Re: 5tadieninis ted'as [link][video]
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-10-19 17:19:00
Na chia ganetinai radikali teori, radikali tuo, kad stipriai prieshtarauja autoritetams, vienas kuriu yra ir pats dawkinsas, kaip ne kaip jis visu pirma biologas, paskui profesionalus ateistas:) (profesionalus, nes ish to valgo duona:). O bet tachiau mokslas juk tuo ir skiriasi nuo religijos, kad neturi autoritetu ir dogmu:)
Ash tikrai nezhinau ar shi teorija teisinga, ir nesiimchiau jos gint net oponuojamas septintoko, nes tiesiog niekada nesigilinau i kontr argumentus, ash ja perklausiau, mane ji nupirko savo idomiais faktais, bet jei reiktu pazhymet kokiam nors teste ish kur atsirado zhmogus ir paprasto primato ar aquatinio, zhymechiau paprasto:)