Tema: Re: Mįslės, kai trūksta informacijos
Autorius: TuKas
Data: 2009-08-13 21:33:05
"Interested" wrote ...
> Gal kas prisimenat tokią.
>
> turinys maždaug toks
>
> Eina du žmogeliai pro penkiaaukštį namą, vienas pasakoja kažką ir klausia
> kito, kažko tipo kiek man metų, ar kiek metų jauniausiam vaikui.
> O tas sako - neužtenka informacijos. Pirmasis vėl kažkokią be ryšio info
> duoda. Kol kitas pagaliau atsako teisingai.
>
> Nu čia gal ne visai humoras, bet ... prašau protingų žmonių.

gal šitas?

Susitiko du ilgai nesimatę draugai Aloyzas ir Ipolitas. Tarp jų užsimezgė pokalbis ir ilgai nelaukus Aloyzas užklausė:
- Tai brangusis, Ipolitai, kiek turi vaikų?
- Užgyvenau tris - atsako bičiulis.
- O kiek taviškiams metų?
- Mano vaikų amžių sandauga lygi 36, be to suma lygi štai šio troleibuso numeriui - išpyškino Ipolitas.
- Bet tai mažokai duomenų... - nustebusiai paklausė Aloyzas
- Tikrai, - susimėtė Ipolitas ir pridūrė - vyriausias sūnus groja smuiku.
- A, tada žinau, kiek jiems metų, - nudžiugo Aloyzas.

Taigi pasakykit kiek vaikams metu?