Tema: Re: Gerbiu zmonos tautos jumoro jausma
Autorius: svyt
Data: 2016-07-29 14:17:56
Mano vaikas turi dvi pilietybes, lietuvos ir ukrainos, kruva
 draugu ten, atostogas iprastai praleidziu ten, va kaip tik
 planuoju kijeva, jei geri orai odess ar ten rekomendavo salia
 xersono, tipo pigiau, bet susisiekimas idiotiskas, ju keliai
 prasteani uz lenku. (Pvz varyt ukrainon pro lenkija, baltarusu
 pasieniu nu nx.) Patiko, tik kad ukrainieciai 8 km eile mum liepe
 apvaziuot ir uzleido be eiles, visi tik, o litva, praezai, eto
 oceredj nasa, prieky net muitininke praleido. Kai net lenkai
 stovi ten bendroj eileje. Tai buvo pernai, jau rasiau.
Idomu, rusa kas nors, kur nors uzleistu be eiles, kad ir sirijoj?

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/