Tema: Re: Gerbiu zmonos tautos jumoro jausma
Autorius: svyt
Data: 2016-07-13 19:56:03
Zinai, kazkada kilo mintis zudytis, paauglysteje dar,
 pagalvojau
laikysiu save nusizudziusiu ir ir i likusi gyvenima
 ziuresiu kaip i filma. Ignoruosiu tevu reikalavimus kaip man
 gyvent ir panasiai. Karo kaip, spektaklio paziuret nepavyktu,
 deja, putinas tokius kaip tu iskart i duju kamera suvarys, jis
 sake, mums idomus tik rusai, tikri rusai, fiziskai istvermingi ir
 sveiki. Nes rusai yra tauta kuri ateity valdys pasauli.

--

bmw e34/ 525d

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/