Tema: Re: Gerbiu zmonos tautos jumoro jausma
Autorius: svyt
Data: 2016-07-13 19:36:46
O kas poto?, sizofrenija, maniakine/alkoholine psichoze... Isterija?
 Blyn, daugiau psichiniu ligu nezinau, o jos neretos ir idomios,
 ir savo eiga ir savo netiketumu.
Kitos ligos nuspejamos, daug maz
 ir daug maz pagydomos, jei pacientas nesudrapalines savo
 sveikatos, o cia bac, ir visa gyvenima turi gert vaistus
 didindamas dozes, nenoreciau nei sau nei artimam.

--

bmw e34/ 525d

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/