Tema: Re: Zoleles naminukei
Autorius: Povilas
Data: 2009-08-05 12:21:50
"L I N A S - procentas" <sprendimas@takas.lt> wrote in message
news:h5b5jk$5ar$1@trimpas.omnitel.net...
> Dzukijoj gamina be cukraus (aisku ne visoj, sakau kur paciam kadais
> dalyvaut teko:) ), o pagaminta ji ne dabar, issenai turiu slonika.

O as buvau Dzukijoje praeita savaitgali ir gavau  is pazystamo zvejo dovanu
siek tiek sito produkto.Kai paklausiau is ko gaminta,tai pradejo kraipyt
nosi.Sako  tu ziurek,kaip duona kvepia.O man tas kvepejimas duona nieko
nebesako,nes is vilnieciu samagonsciku girdejau kaip jie tai pasiekia.Todel
zmogu toliau kamantinejau,o finale suzinojau ir sito duonos kvapo atsiradimo
istorija,kuri manes nesuzavejo,todel produktas atiduotas uosvienei vaistu
g-bai.