Tema: Re: Zoleles naminukei
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-08-04 11:00:19
nius su pelynu atsargiai - kazhkas kaip tik chia buvo imetes lietuvishko pelyno sostava.. po to, kai ash buvau nusprendes pasidaryt naminio absento - pasirodo lietuvishkas pelynas tujono turi minimaliai, uzhtad turi labai nemazhai toxinu (chia ne mano gimines:) - kuriuos jis labai teisingai ishleidzhia kai padarai tokia uzhpiltine... Taigi shito patarchiau vengt, arba uzhpilinet indishka pelyna (jei turit - o jei turit, praneshkit kur gavot, nes ash irgi su mielu noru noretau isigyt:)