Tema: Re: Zoleles naminukei
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-08-04 15:49:26
pataisykit jei klystu, bet "tikras" midus man rods ne ish spirito turetu but daromas.. jis gi man rods te max 18-20% budavo (ash kalbu apie senobini midu)...
akurat:
http://lt.wikipedia.org/wiki/Midus

atviras klausimas, ar kas kur pazhysta ka, kas daro "tikra" - senobishka midu ir kur galima but padpolnai jo isigyt