Tema: Re: Zoleles naminukei
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-08-04 12:47:14
Del kvapo sprendimas elementarus. Ieskai sena rusiska dujaokauke (ash ish
mokyklos koki dvidesimt pasiemiau, kai karini parengima naikino) ir lupi
anglini filtra ir per ji varai viska. Skaidri kaip kristolas iseina. Aisku,
su salyga, kad ir ieina ne koks paskutinis brudas.

O krosijimui, bent jau man tai azuolo zieves labiausiai tinka, galima ir
padegintas tuputi.. Bandziau deti dar cinamono pagal patarima. Zmonems
patiko, bet paciam nelabai - kazkokie burbulai per nosi pradeda lipt.