Tema: Re: Q: Keptuve grilis
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2009-05-18 09:45:33
turetu gedos ju marketingistai:
"Naujausiai atlikti tyrimai parodė, jog maisto ruošimui yra sveikiau naudoti
ketaus (špižines) keptuves bei puodus nei kitų paviršių indus. Ketaus indų
naudojimas ypač naudingas žmonėms, turintiems žemą geležies kiekį kraujyje
bei sergantiems mažakraujyste. "

tai vat ydomu perkieklaiko ishsinaudos tas naudingasis ketus ish tu indu?
;-)