Tema: Re: 0.5kg varskes = 0.313 kg varskes
Autorius: bezas
Data: 2018-02-01 15:01:31
Didmena ir mažmena jie užsiima paprasta ten firmelė iš Tauragės. Kalbėti
pradžioj kalbėjosi, bet tik padarius google search paaiškėjo kad
didesniam š.  sėdi nei vienas kumpis su plastiko gabalais. Kompensuoti
jiems ten 10€ neturėtų būti bėda, o ir geriau turėtų jiems būti man
tiesiai atsikaityti nei paskui su Promo aiškintis kur reiks visą partiją
susirinkti ir teoriškai išmesti.