Tema: Re: 0.5kg varskes = 0.313 kg varskes
Autorius: bezas
Data: 2018-02-01 13:29:15
na aš irgi galvočiau kad kai pardavėjas/gamintojas pašika tai visgi
turėtų finale klientas laimingas likti jei ne firmos pozicija skersą dėti.
Bet pvz Prome prieš 2men skilandį ėmiau nu ir per pusryčius radom
plasmasės gabalą matyt nuo kokio aparato atskilo.
Nu ką žmona 1,5mėn susirašinėjo su tos mėsos kombinato direktore vis
žadėjo atsilyginti ir kompensuoti už tą skilandį. Vis primindavom kas
savaitę nu galvojom šventės gal tikrai reikalų turi, bet vėliau tiesiog
ignoras buvo.
Prie progos reiks dar į promą užsukti bet kažin kaip jie reguos į 2
mėnesių naujienas.

Proof :D https://i.imgur.com/mDKjYm3.jpg