Tema: Re: 0.5kg varskes = 0.313 kg varskes
Autorius: KandysRomka
Data: 2018-02-01 12:59:37
Butent, jaucia kai kas (keisdamas nika kas diena) neteisybe, bet bent
foto irodymus pateiktu. Jei man maximoj sugedusia vista parduoda, ta
pati vakara pinigus grazina.Silainiu Norfoj alu pirkau pries koki
desimtmeti, po to paziurejau, kad galiojimas pasibaiges, prie mano akiu
ji iseme is prekybos(tarp visos lentynos pasitaike 2 tokie buteliai) ir
pasiule 4 kart daugiau pasiimt kokio noriu arba pinigu grazinima su
kompensacija uz keliones sanaudas, kad i ta pati prekybos centra gryzau.