Tema: Re: Viskis
Autorius: tranzoo
Data: 2017-12-20 08:24:49
cia burbonas. (nors kaip ir spardytusi jackas...)

sujais visai kiti reikalai.
is lietuvoj prieinamu galeciau pamineti makers mark, four roses, bulleit,
wild turkey. tas pats jackas yra irgi gerai.  shotukams ir kokteiliams labai
geria evan williams

kokteiliams ar seip galima vartoti pipirinius ar medaus burbonus.

tokie kaip hudson, seagrams, woodford, blantons, elijah craig, mellow corn,
smooth ambler - isvis pasaka, apie kuria senas pasaulis nelabai ka ir zino