Tema: Re: Viskis
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-12-19 09:25:22
Nu cia kaip paziuret...

Mano kieme, kur uzaugau visokiu seimu buvo, kai kuriu draugu tevai taip
normaliai papildavo - blaivios dienos nematydavo. Tevukas mano irgi buteli
metams atsidarydavo, nors pagal darbo pobudi gaudavo ju nemazai - visa
segcija buvo uzgrusta. Tai kiemo draugai, kurie uzeidavo i svecius, buvo
nusprende, kad mano tevai alkoholikai, nes pas juos namie tai niekada tiek
daug alkoholio nebuna.

O dabartiniai kovotojai su alkoholio problemomis, pagal ju siulomas
priemones, kiek suprantu panasia logika ir vadovaujasi.