Tema: Re: Q: mesainiu receptai
Autorius: svyt
Data: 2016-11-26 16:01:49
Neperkepta mesa is turgaus rizikinga, (vdrug kokia isbrokuota nori
 iskist) mesa kepama daugiau del bakterines rizikos nei skonio,
 todel tose krastuose kur populiari aviena, mesa pateikiama
 puszale, nes avienoj maziau mums pavojingu parazitu, kiauliena
 isvis draudziama pietuose, ja nepatikrinta tik ilgai virta galima
 valgyti.

--

bmw e39/ 525d

"Night" <vkumpikas_trint_@gmail.com> Wrote in message:
> [...]
> ir pvz kumpis i? maximos, bet jei norisi geriau - varai ? trug? ir imi koki?
> ment? ar kry?m? ir malant pridedi kok? 10% lajaus aka tauk? - kad gaut?si
> tokie balti intarpai far?e. Jok? svog?n? (nors nemai?o kepti) ar kiau?ini?
> ar dar kokio bb nereikia.  Kotletus darai storus (ne tokius, kaip
> macdonalde) ir neperkepi (?ia jau pagal skon?, nes m?gstam medium-rare). O
> visa kita - kaip jau ?anas para?? arba pagal skon? ir fantazija. Ai, beje,
> jei darai namie, ne ant griliaus - a? perpjaut? bandel? pa?ildau orkait?je -

>>> 2. koks padazas?

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/