Tema: Re: Q: mesainiu receptai
Autorius: Night
Data: 2016-11-18 09:41:41
Visiškai pritariu. Tik kolą geriau pakeisti alum :) Ir beje, jautiena sueina
ir pvz kumpis iš maximos, bet jei norisi geriau - varai į trugų ir imi kokią
mentę ar kryžmę ir malant pridedi kokį 10% lajaus aka taukų - kad gautųsi
tokie balti intarpai farše. Jokų svogūnų (nors nemaišo kepti) ar kiaušinių
ar dar kokio bb nereikia.  Kotletus darai storus (ne tokius, kaip
macdonalde) ir neperkepi (čia jau pagal skonį, nes mėgstam medium-rare). O
visa kita - kaip jau Žanas parašė arba pagal skonį ir fantazija. Ai, beje,
jei darai namie, ne ant griliaus - aš perpjautą bandelę pašildau orkaitėje -
didelis karštis ir trumpai.