Tema: Re: Q: mesainiu receptai
Autorius: Zanas
Data: 2016-11-18 12:12:50
na pakepti bandele bisky prabanga orkaiteje uztenka tosterio, dauguma
bandeliu telpa ir trunka apie minute ar daugiau, mesa taip sutinku
geriau kad sumaltu ta ka matai, perkant sumalta farsa nezinai kas ten
pateko i jy , beje buvau nustebes maximoje i jautienos farsa nepila
vandens, jauciu pagal tekstura, kavinese pilasi vandens po sumalimo kad
butu "skystesne" na ir iseiga zinoma geresne
o seip as asmenikai pilu vandens siek tiek, kotletas gaunasi minkstesnis
issaugo daugiau dregmes iskepes, kitaip sakant maloniau valgosi ir
daugiau iseina

kas del padazo kaip minejau ankteniame poste
yra pora variantu, jei naudoti romulade cia hamker firmos i jy nereikia
nieko papildomai deti jis jau gaminamas su 4 ar tai 5 zoleliu misiniu
kitaip vadinamu provanso prieskoniais, ir kecupa heiz(jame jau yra acto
ir nemazai) viskas susimaiso idealiai,

jei paprastas majonezas zinoma ne liesas ten isvis nevalgomas daigtas ir
naudoji koky nors lietuviska kecupa(reikia ziureti kiek pastos yra
sudetyje kuo daugiau tuo geriau) dedi papildomai siek tiek zoleliu, acto
obuoiu arba balsamic blenderiuoji ir vualia, opcija yra garstyciu siek
tiek bet nevisi megsta.

On 11/18/2016 09:41 AM, Night wrote:
> [...]
> sueina ir pvz kumpis iš maximos, bet jei norisi geriau - varai į trugų
> ir imi kokią mentę ar kryžmę ir malant pridedi kokį 10% lajaus aka taukų
> - kad gautųsi tokie balti intarpai farše. Jokų svogūnų (nors nemaišo
> kepti) ar kiaušinių ar dar kokio bb nereikia.  Kotletus darai storus (ne
> tokius, kaip macdonalde) ir neperkepi (čia jau pagal skonį, nes mėgstam
> medium-rare). O visa kita - kaip jau Žanas parašė arba pagal skonį ir
> fantazija. Ai, beje, jei darai namie, ne ant griliaus - aš perpjautą
> bandelę pašildau orkaitėje - didelis karštis ir trumpai.

>>> 2. koks padazas?