Tema: Re: kepiau mesa dobei
Autorius: Sail
Data: 2016-10-24 08:36:04
Buvo su bushimilu man kazkada tokia istorija - gavau buteli 10 metu senumo
bushmilo, toks su berods zalia etikete.
Pirma syki paragavus pasirode visiskas sudas.

Bet antra karta paragavus buvo radikaliai atvirksciai. Taip ir suvartojau
kaip saldaini, po truputi ir su kaifu.

Balantainas ir Jonas Walkeris tai viskiai tokie kasdieninio vartojimo, gert
galima bet nieko ypatingo, just viskis.
Tulamoras juntamai geriau.
Scottish leaderis tai zemiausio lygio fufelis, kurio geriau isvis nevartoti.

Bet kiekvienam savo, juk viskas priklauso nuo individualaus skonio.