Tema: Re: kepiau mesa dobei
Autorius: Gipsas
Data: 2016-10-18 16:36:32
ai neklausk...visko buvo...pradziai IPA, paskui radau Pelyno 47%, Obst
Shnaps....galvojom irgi reikia su draugu paraugaut...na paskui biskuti
Tulamore..ir tas nelemtas bushmil'as ant galo...
neapskaiciavau jegu...
abydna tai tikrai buvo...nu bet bus proga dar karta daryt...:) tik kad
bliamba sezonas pasibaige, dienos labai trumpos..:(