Tema: Re: Kad jau kalba apei al?
Autorius: svyt
Data: 2016-07-01 19:26:01
Is gimines patirties, as apskritai rasydamas orentuojuos i savo
 paturti, kuri daznai subjektyvi. Siap jo, mano tevas buvo
 abstinentas, nieko kepto, nieko rukyto, su nieko nebendravo nes
 kompleksavo del drebanciu ranku, medicinos mokslubdaktaras
 onkologas, mire 85, mama mylejo gyvenima, kruva draugiu,
 parukydavo, kai as pradejau be saiko vogt cigaretes mete,
 isgerdavo, kelis kart pamenu padaugino...,jai jau 85, kruva
 tableciu, bet varo autobusais i soda, su moto pirda pjauna zole
 ir jokios depresijos, man vis aiskina kaip vaika neteisingai
 aukleju, duok jai ji isaukles teisingai.... dar kazkoki bizniuka
 baznycioj pavaro, (nesako, bet xvatke verslui zemaitiska)
 sumokejus 300 uz buta, pas ja pinigu atliekamu daugiau nei pas
 mane, anukam uz apsilankyma po 20- 50 duoda, tie aisku duru
 nespeja uzvert mociutei.

--

bmw e34/ 525d

----Android NewsGroup Reader----