Tema: Re: Kad jau kalba apei alų
Autorius: Tomas
Data: 2016-05-31 17:29:37
Ragutis (kad ir kaip vadintųsi) visada pasižymėjo tokia užknisančia
politika. T.y. išvirti ribotą neblogo alaus partiją, ją išparduoti ir
daugiau niekada tokio nebegaminti. Taip ir visos tos flandrijos pintos, IPA
ir pan. po šios vasaros nueis į nebūtį,

"MaRiUs"  wrote in message news:nijutu$d6t$1@trimpas.omnitel.net...

Volfo Flandrijos Pinta uzskaitau netgi labai

--
MaRiUs

Kaunas