Tema: Re: Saldytos picos
Autorius: Sail
Data: 2015-04-29 08:03:59
Vakar kaip tik fricai laida rode apie vokieciu gamybos picu palyginima. Sere
praeivius, tyre uzdetus produktus, male kureno ziurejo kaloringuma, rode
kaip gamina, sere neapoliecius, kurie kepa tikra pica.

Tai nustebino, kad vis tik ant picu dedamas normalus suris (o ne kazkokia
chaltura kaip LT), ir normalus saliamis ir normali schinken o ne chalturine.

Ir bent jau Wagnerio gamykloj pirminis picos kepimas tikrai vykdomas ant
akmenu, kurie sujungti konvejeriu.

Vienzo Oetkerio ir Wagnerio picos bent jau be chalturos.

Neapolieciams zinoma tokia pica nepraejo.