Tema: Re: Sulčiaspaudė lėtaeigė
Autorius: bzik
Data: 2014-10-01 16:27:06
nežinau, nebandžiau, nesidomiu :) Tiesiog kai kalba apie W,  galima rasti
alternatyvą kitiems matavimo vienetams

"kaiser"  wrote in message news:m0gmth$tvi$1@trimpas.omnitel.net...

Panašią ir turėjau omeny, kai sakiau kad horizontalios yra šūdas. Matai
kokio dydžio jos velenas ir tinkliukas? Atsibos tau sukti. Na, bet jei
stiklinę tik retkarčiais ir piniginę kupiūros drasko tai gali sportuoti.
Beje, kuo čia ne "plastiko gabalas"? Laikiklis ir rankena tik
metaliniai, o likęs korpusas toks pat plastmasinis. Tai kur čia privalumas?

--
kaiser