Tema: Re: Sulčiaspaudė lėtaeigė
Autorius: kaiser
Data: 2014-10-01 08:23:56
Turiu pigią lėtaeigę. Pagrinde spaudžiama iš minkštų vaisių/daržovių,
bet esu spaudęs ir iš morkų. Kadangi jos nėra tokios jau sultingos, tai
ir sulčių nedaug, išspaudos dar drėgnos. Bet ir su 4x brangesniu Hurom'u
panašiai, pasak patirties su abiem turinčio žmogaus. Hurom'as gal kiek
sausiau išspaudžia. Bet po to visvien dar morkų pyragas kepamas, nes
gaila tokias išspaudas išmesti :)

--
kaiser