Tema: Re: Daugiafunkcis puodas
Autorius: bzik
Data: 2014-09-08 08:36:38
aliejus buvo, tik niekas visais kanalais nezyzė, kad jis sveikiau. Aliejus
buvo naudojamas žuviai kept ar kaip pakaitalas pritrūkus taukų.
Nežinau kiek realiai sveikiau visi margarinai, bet po 90-ųjų gamintojai ir
importuotojai su pirktiniais medikais tiek padirbėjo, kad daugely virtuvių
sviestas išnyko. Tą patį darė aliejaus importuotojai. Vėliau prasidėjo
stūmimas, kad reikia naudot alyvuogių aliejų, o kiti tapo nesveikais :)

"Night"  wrote in message news:luibmv$46i$1@trimpas.omnitel.net...

Kogero, aliejus budavo prabagos preke - blynams ir pan, turbut kewle ant
tauku kepdavo... Kai buvau mazas - nesigilinau i tuometines virtuves
ypatumus gausiai :)