Tema: Re: alora,
Autorius: ALORA
Data: 2014-05-19 11:36:13
na, dėl svečių namų kepurės prikakot neduočiau :)
ar gamina iš pirminio produkto, ar iš kokių zagatofkių - čia jau kitas
klausimas. bet taip, dar yra šeimyninių hoteliukų-svečių namų, kur gamina
patys (Bavarijoje). Bet, pvz., alų, irgi vis dažniau maži bravorai ima
gaminti iš koncentratų. Kitaip jie tiesiog neišgyventų, nes alaus butelio
savikaina būtų 20 eur. Kaip ir kepėjai. gaminti nuo nulio ir be stebuklingų
priemonių reikia gero personalo. Gero personalo maža įmonė su drakoniškais
vokietijos įstatymais sau leisti negali. Todėl vis daugiau pereina prie
koncentratų, gatavų tešlų arba netgi užšaldytų kepinių iškepimo vietoje.

Beat Tiuringijoje (buvęs DDR komunistų rojus), va ten tikrai ryte matai per
langą šviežią stirnos lavoną, vakare gauni iš jos guliašą arba vyniotinį.
Man asmeniškai ten buvo skaniausias maistas, kurį esu valgiusi Vokietijoje
(jo, bembis, šniurkšt-šniurkšt, blabla :) Ta prasme, vokiškas maistas. Mes
ten kartais rimtai važiuodavom tik paėsti :) 200 km į vieną pusę

"tranzoo"  wrote in message news:llc8r9$l00$1@trimpas.omnitel.net...

valgiau sveciu namuose, kaip supratau, jie vietoj kepa ir alu gamina...

aciu uz recepta, bandysiu