Tema: Re: alora,
Autorius: ALORA
Data: 2014-05-16 16:39:50
nu taip, sodos tirpale. Turiu kažkur receptą, visai neblogai gaunasi,
paieškosi vėliau. Šiaip yra bavariški brėceliai ir švadiški, jie biškį
skiriasi. man asmeniškai bavariški labiau patinka.
Šiaip tai gaminant sunkiausia viską iki virimo šarme padaryti greitai, kad
tešla neimtų džiūti. Nes kitaip ta odelė nelabai tokia gaunasi

PS - ar valgei pačių gamintus, ar pirktinius? nes priktiniai greičiausiai
bus su visokiais skonių stiprikliais, tai gal taip pat pačiam ir neišeis

"tranzoo"  wrote in message news:ll53pm$bqo$1@trimpas.omnitel.net...

sodoj.