Tema: Re: HELP! beda!
Autorius: femi
Data: 2014-04-23 00:36:37
ACIU!! Gal ir tikrai panasu ir jie labai labai mazyciai, plika akimi
iziurimi tik ant balto fono, tokie sviesiai rudos spalvos. Ten, toje
nuorodoje zemiau esancios fotkes tikrai panasios. Dekui, banysiu
pasinagrineti kas per gyvis ir ar labai pavojinga ta jo draugija seimai ir
t.t.

"Dream-Colored Bunny"  wrote in message

https://www.kcl.ac.uk/ip/bryanturner/other/psocid%20_0utlook.html

--