Tema: Re: HELP! beda!
Autorius: bzik
Data: 2014-04-15 08:36:10
meti viską ką turi, nekaupi atsargų ir nesuki sau proto.
Tokių dalykų nesunkiai parsinešama iš parduotuvės. Šiuo metu gerai veisiasi
kandys su papūgų grūdais. Niekaip neišgaudom.
Rudenį nusipirkom iš ūkio kelis kg pupelių, tai net nežinau iš kur atsirado
straubliukų. Visos skylėtos. Užkrėstos nebuvo, nes dalinomės 3-se ir tik pas
mus jie sugraužė.

"femi"  wrote in message news:lihnsa$7v4$1@trimpas.omnitel.net...

nezinau kas cia uzpuole mano kruopas (grikius, perlines, manu, miltus...)
Viduj maiseliuose tokios kruopos kazkokiais voratinkliais mazyciais
sukibusios... O spinteles kampuose pilna mazyciu vabaliuku.. Ir viskas labai
staigiai, ramu ramu ir she tau! Skraidanciu jokiu kandziu nemaciau, na gal
kazkada kokia 1 maksimum maciau pries kokius 2 menesius... Bet kiek skaiciau
turi but kirmeles kazkokios, na tipo ju lervos, o cia vos vos iziurimi
vabaliukai. Padariau foro ant popierinio ranksluoscio. Bukit geri,
pabandykit atpazint ir patart kaip naikint. Ko prisipirkt ir prikist i
spinteles kad ateity nebebutu tokiu nesamoniu po to kai dabar isvalysiu.

Nezinojau koki newsgrupa man daugiau rinktis, negi rinksies
omnitel.fauna.binares :)

Foto kitam poste, sorry uz kb, nemuskit stipriai :)