Tema: Re: Ką gaminat iš virtų pupų?
Autorius: unce
Data: 2014-03-06 15:13:16
tai kad sūdyt išvis reikia pačioj pabaigoj

"tranzoo"  wrote in message news:lf9gf0$9hv$1@trimpas.omnitel.net...

ukrainietiski barsciai  - burokeliai, kopustai, pupeles ir bulves. as dar
pomidoru ir morku dedu ir viska verdu jautienos sultiny. burokelius su
morkom tarkuoju zalius ir apkepinu pries virima.

patarimas del sultinio - sudedi kaulus i salta vandeni, palauki kol uzvirs,
tada nuemi putas ir tik tada sudai ir prieskonius dedi.
mano mama ir uosviene nupila vandeni pirma, bet kai as pabandziau nenupilt -
gaunasi zymiai geriau.