Tema: Re: zverienos konservai
Autorius: ALORA
Data: 2013-02-19 13:22:15
:) jei tamsta 'jūs' kreipėtės į mano kuklų asmenį, tai prastai man čia su
valgymu, kaip beje ir kitiems ne vietinės kilmės asmenims :) Iš proto per
daug nesikraustau, bo tai ypač kenkia sveikatai, o šiaip mano taisyklė
nevalgyti jokių pusfabrikačių, įskaitant dešrą ir daug fermentinių sūrių
rūšių, jogurtų su priedais. Grįžtam prie šaknų, į 100-procentinę maisto
gamybą iš pirminių produktų namie. Tai užknisa, bo laiko nėra, bet geraiu,
nei nuolatiniai apsinuodijimai, kai dar nesugadintas organizmas atsisako
visokį š.. virškinti :) Beje, vaikų darželyje mano mažoji gauna pietus -
kartą į 2 mėn ar pan būna kažkokie masiniai virškinimo sutrikimai, kurių
nieks net nesiruošia nagrinėti - čia tai normalu. Prieš kurį laiką ir
mokyklose buvo masinis apsinuodijimas maistu, šimtai vaikų nukentėjo, to jau
irgi statistiškai retušuoti nepavyko. Bet paskui nustatė, kad kaltos braškės
iš Kinijos ir viskas buvo tvarkingai pamiršta.

"Kicker"  wrote in message news:kfvenm$609$1@trimpas.omnitel.net...

tai ka jus ten valgot toj vokietijoj?