Tema: Re: zverienos konservai
Autorius: tranzoo
Data: 2013-02-18 10:53:58
btw, apie arkliena.

perkam mes saliami. visai neblogas prismoj cesnakinis rainbow - man skanu an
picos padet, ar i koki troskini imest del dumo kvapo...

tai va - turiu as paaugli namie, kuris ja suesdavo momentaliai... kol
nedaviau paskaityt sudeties, kurioj parasyta, kad arklienos yra. baigesi
edimas ;)

o seiptai dede, kadangi veterinaras ir daug dirba su arkliais, pastoviai
parupina arklienos. man skanu.