Tema: Re: peiliu galandinimas
Autorius: Ostapas
Data: 2013-01-01 22:11:21
Bišk kitom sąlygom nusipirkčiau spyderco ir nesukčiau niekam smegenų. Bet
šiuo atveju galąstuvą gavau pigiau nei už keliasdešimt litų, peilius iš vis
gavau chaliavai - todėl ir nekeliu sau klausimo overprice'inti tie daiktai
ar ne.
Kadangi šiuo metu pinigais per daug nenorėčiau švaistytis, galvoju kaip
pigiau prasisukt ir tam kartui panaudot tai ką jau turiu.