Tema: Re: peiliu galandinimas
Autorius: spakainas
Data: 2012-12-29 11:07:16
Tai klausyk, diskusija prasidėjo nuo fiskars galąstuvo už keliasdešimt
litų, aš pasiūliau lansky už dvigubai brangiau, nes siūlyt už kelis
šimtus kažkaip pabijojau neįsipaišyt į temą nu. Kas link tavo parodyto
linko - tai tikiu, kad viskas ok su galandimu, bet čia jau visos
staklės, reik ir vietos jom turėt. Tuo tarpu tas pats spyderco triangle
pagal naudojimo paprastumą, kompaktiškumą ir rezultatą yra tikrai labai
labai neblogai.
O šiaip tai, kalba buvo apie berghofinius peilius (kas realiai yra š,
tik overpraisintas), jam ir lementaraus šmirgelinio akmens iš turgaus
daugiau nei per akis, nes metalas minkštas, aštrumas laikysis labai
trumpai. Su lansky bet kuriam lietuviui nebus problemų peilį pagaląst,
juo labiau minkšto metalo. O ar verta išleist kelis šimtus litų vietoj
115, tai čia jau kiekvieno apsisprendimo reikalas.