Tema: Re: keptas karšis
Autorius: unce
Data: 2012-12-13 09:43:28
Jau iškepiau folijoje. Į vidų prigrūdau patroškintų morkų, svogūnų ir porų
su prieskoniais, į nugarą prismaigsčiau česnako, uždėjau gabaliuką sviesto
ir rozmarino šakelę. Super gavosi

"shimtas kinieciu"  wrote in message

rukyta taigi rankom valgaj ;)

"karolis"  wrote in message news:kaaj9v$7l0$1@trimpas.omnitel.net...

o tai rukinant kur tos asakos dingsta?
siaip jei karsis rudeninis, ty riebus, tada ir as rekomenduoju orkaiteje su
darzovemis ir baltu vynu palaistant.