Tema: Re: Pigus cheesecake'as
Autorius: Egle
Data: 2012-11-19 16:46:06
Dazniausiai gaminu pagal si recepta su ivairiausiais suriais/ varskem:

200g Selga sausainiu
75g sviesto
600-700g Philadelphia cream cheese / arba kitokio
vanilinio cukraus (8-20g)
3 kiausiniai
200-300g riebios grietines
100ml cukraus

1.Sausainius susmulkinti, sviesta islydyti, sumaisyti juos ir suformuoti
pyrago pagrinda.
2. Suri ismaisyti su cukrumis, imusti po viena kiausinius, sudeti grietine,
suri ir ismaisyti.
3. Kepti 1h, neatidarinejant orkaites.
4. Iskepus, praverti orkaite ir palikti ten atvesti, po to i saldytuva
nakciai ir vuolia.

"Night" <vkumpikas@_gmail.com> wrote in message
> Egle, pasidalink paciu paciu receptu, pls. Siaip labai megstu cheescake,
> nors amerikoj jo valgyti ir
> neteko. Man pvz skanus cili picoje surio pyragas. Beje maximos mascarpones
> surio tortas irgi gut.

>>> 200g (vieno indelio) 40% riebumo "Dvaro" gietines