Tema: Re: 3 klausimai apie virtinukus/koldunus
Autorius:
Data: 2012-11-14 18:04:03
As naudoju tarybine forma, bet biski uzknisa kocioti, ypac kai reikia daug
prigaminti.
Vat idomu ar butu greiciau su masinele gaminti ir ar neissiskleis verdant?
As naudoju kiaulienos farsa idarui, kazin ar riebalai netrukdys sulipimui?

"Yvl" <chiornyj@bumer.lt> wrote:

nu del ravioli tai ranka reik atmusht ir gaunas viskas kaip sviestu patepta
:)