Tema: Re: 3 klausimai apie virtinukus/koldunus
Autorius: Dautarte
Data: 2012-11-14 16:57:02
Marcato Atlas geros masineles.
Drauges labai patenkintos, kankina 4-rias jau kokius 6-metus - rimtai
kankina, o ne dulkes nuo ju valo ;) Kocioja kiekviena tesla, kuria reikia
kocioti - ir makaronus, ir koldunus, ir sluoksniuota, ir zagarelius, zodziu
viska. 2 is ju turi priedus ravioliams  gaminti, tai sake, kad nelabai ir
kad "rankomis" arba tokia a la tarybine forma, kur daug koldunu is karto,
greiciau ir patikimiau.

http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=atlas+marcato&_sacat=0&_from=R40

http://www.imperija.lt/lt/virtuves-irankiai-ir-aksesuarai/makaronu-masineles-mesmales-priedai/