Tema: Re: kur skanus sudyti lasiniai?
Autorius: karolis
Data: 2012-10-30 17:56:18
pasiklausinekit turguj kas tu lasiniu gamintojas, labai nustebsit kad
per visus pardavejus ju yra keli :) o siaip ne tik nuo sugebejimo
sudyt priklauso, geriems lasiniams reikia geros kiaules, o tie kur
sudo paskui tuos lasinius tai kiaules perka is bilekur, taip kad kaip
pataikysi. turiu vienam turguj "savo" pardavejus kur supirkineja is
gyventoju gyvulius, skredzia ir parduoda skerdiena. tai patys man
pasake, jei nusipirksi kada pas mus blogos mesos - sakyk, pinigus
grazinsim, nes nevisada zinom kaip tie gyvuliai auginti ir koks ju
amzius. visa laime, kolkas tik vienakart is kokiu 15kos teko tuo
pasinaudot :)

kad gerai pasudytu lasiniu mesa turi but raudona tai truksta zodziu
tokius teiginius net pakomentuot :) neisisureje normaliai lasiniai ir
tiek. palaikykit ilgiau tokius lasinius ir pamatysi kuri vieta pradeda
gest.

o tiem kur netingi, siulau patiems ieskot zaliu lasiniu ir sudyt,
sudetinga tikrai nera, o ismokus valgysit lasinius butent tokius kokie
patinka jums :)