Tema: Re: kur skanus sudyti lasiniai?
Autorius: Arj
Data: 2012-10-24 14:50:53
eee, 17Lt/kg - cia visiskai normali kaina net turguj - dabar, kai lasinines kaules isnyko, tai
lasiniai aukso vertes patapo.
O kur pirkt - velnias zino, turguj ieskociau :)
Jei trumpai - lasiniai, ypac sudyti, yra skanus kiuo sviezesni, sviezuma aputiklsiai galima nustaty
is spalvos - jeo perpjovus rausvi - vadinasi sviezi arba per daug sviezi, dar druskos reikiamai
negave :)
Jei pavirsiuj yra geltonos spalvos - vadinasi jau pastoveje.

"Exx"  parašė naujienų news:k68k6o$5m0$1@trimpas.omnitel.net...

tai va va... as tai nebrokuoju kad ir Maximos, cia kada tai joje esu rades
lasinuku po 17Lt, o raumenuko anei milimetro. Sakau kas cia per kaina uz
visiskai paprastus lasinius? Sako, o jus paragaukit, tada saukit :) Buvo
visiskai teisios, bet tik paemiau kokius 300gr, tai per keleta dienu seimyna
viska sumaitojo ir reikalavo dar! Bet sugrizus paimti papildomai, tu
lasinuku jau nebebuvo... Ir dabar kiek uzeinu, netra ir nera, nezinau is kur
jie juos gavo :(