Tema: Re: kur skanus sudyti lasiniai?
Autorius: Exx
Data: 2012-10-24 14:42:16
tai va va... as tai nebrokuoju kad ir Maximos, cia kada tai joje esu rades
lasinuku po 17Lt, o raumenuko anei milimetro. Sakau kas cia per kaina uz
visiskai paprastus lasinius? Sako, o jus paragaukit, tada saukit :) Buvo
visiskai teisios, bet tik paemiau kokius 300gr, tai per keleta dienu seimyna
viska sumaitojo ir reikalavo dar! Bet sugrizus paimti papildomai, tu
lasinuku jau nebebuvo... Ir dabar kiek uzeinu, netra ir nera, nezinau is kur
jie juos gavo :(