Tema: Re: cili pipiru (kg)
Autorius: Povilas
Data: 2012-09-25 00:03:00
Netinka tas habanero i gruziniska adzika,taip,kad tegul ji pas tave ir
toliau bresta :)

Gal pries kokius 3 metus gavau laukneseli is NO su indusu prieskoninem zolem
ir ten buvo zalias habanero.As gan atsargiai ji paragavau ir supratau,kad su
juom man nepakeliui.O zmona per viena prisedima suvalge su lasinukais ir fig
kas jai atsitiko- na ,gal siek tiek skrandi paraize po keliu dienu/.