Tema: Re: cili pipiru (kg)
Autorius: Justas
Data: 2012-09-18 23:28:29
Pas mane saldytuve stovi adzika kuri visiskai kitokia nei siuose
receptuose. Gaminta ji ir pirkta Vladikaukaze.
Nors sudetyje yra pamineti aitrieji pipirai - ji labai silpnai astri.
Kitos sudedamos dalys: krapai, kalendra (lapai ir seklos), ozrage ir
druska su actu. Mase gan sausa ir suri, naudot reiktu kitu patiekalu
gamybai. Cia siaip pamastymui :)