Tema: Re: cili pipiru (kg)
Autorius: ratakonas
Data: 2012-09-24 21:08:46
Nuo ko stipriai sumažėja jų aštrumas? Pvz neseniai tų po 5-6 lt (urme daržovių skyrius) susimaliau kokį pusantro kg, pakaitinau, bet gavosi ilgokai kol užvirė puodas papupsėdamas - gavosi nė velnio neaštrūs (mano matavimais), prieš tai kažkaip buvo gavęsi žymiai geriau, bet kiekis žymiai mažesnis buvo, tai gan greit užvirė. Alaus gerokai buvau pagėręs, tai ne visą receptą pamenu :) Bet principe pipirai, truputis aliejaus, gal dar acto šlakelis. Laikiau mažuose stiklainiukuose šaldytuve, bet ilgai neišstovėjo - buvo susmaližiauti, o antras blynas prisvilo. Praeitais metais tipo "adžikų" daug prisidariau, bet irgi pš.... Gautųsi, kad išgaruoja ar kaip tas kapsaicinas ar kaip jis ten?
Kaip dar juos konservuot, kad ir žiemą mėgautis? Palangė ir pas mane raudonuoja nuo Habanero red ir Scotch Bonnet abu gana rimti ;)