Tema: Re: Gurmanas ...
Autorius: ALORA
Data: 2012-07-03 10:23:44
kmynas ten dedamas tik į virtas bulves, jei apskritai dedamas. Ir arbata. Duonoje sutikti neteko. Duonoje dažniausiai
būna kažkas panašaus į kalendrą. Bet kuriuo atveju, vežti į Lietuvą duoną tai kaip nešti pelėdą į atėnus. arbe malkas į
mišką :) Nes netgi vakaruose pripažįstama, kad kuo toliau į šiaurę, tuo geresnė duona. bet tūliems lietuvisams to
neįrodysi. Vienoj kepykloj esu užtikusi "Finnenbrot" - suomiška duona. Skoniu labai artima lietuviškai juodai. Tik
aptikti sunku, bo staigiai išperkama. Tuo tarpu vokišką puspadį gali rasti visada ir visur :)

beje, šian per radiją išgirdau, kad vokiečiai išrado vdupel gerą ir pažangų dalyką - mokyklinių vaikų medicininę patikrą
kas metus mokyklai - rega, klausa ir pan. pasirodo, viena mokykla darė eksperimentą ir nustatė, kad taip galima anksti
nustatyti daug negerovių ir užkirsti kelią jų vystymuisi. Turbūt šis absoliučiai vokiškas ir naujas išradimas Lietuvoje
jau atšauktas, nes pas mus vis tiek viskas blogai, ar tebėra?