Tema: Re: Vandens filtrai LAICA - any good?
Autorius: teletabis
Data: 2012-04-20 18:59:01
Turbūt tiesa, kad tie filtrai levi, bet pareiškimai,
kokie Vilniaus vandenai tyri ir nuostabūs, yra idiotizmas.
Sakau, virdulys apsineša po savaitės, jau užkniso valyt. Iš
tos desperacijos nutariau pasinaudot LAICA šūdaika. Bet pirkau
jį ne aš. Anyway, ačiū visiems, kas čia sublizgėjo savo chemijos
žiniom. Reiks kažką kito galvot.