Tema: Re: Vandens filtrai LAICA - any good?
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2012-04-13 19:57:16
o kur tos druskos verdant dinksta? nafik mes tada sriuba sudom? ;)

"audrius"  wrote in message news:jm9471$44r$1@trimpas.omnitel.net...

tavo atsakyme daug tiesos
kaip pazystamas stipriai diplomuotas inzinierius, kuris dirba su vandens
valymo technika pasake: as geriu vandeni is krano, nes virintas ar
filtruotas yra be zmogui reikalingu drusku, o gelezis praeina per zarnyna
nepasisavinta
gali megint gal koki sidabro gabaliuka idet arba titnago/sungito, juos
naudojo nuo neatmenamu laiku zmones

"Insane" <*@*.lt> parašė naujienų news:jm8d9m$96m$1@trimpas.omnitel.net...