Tema: Re: Vandens filtrai LAICA - any good?
Autorius: Insane
Data: 2012-04-13 08:24:06
nepasakysiu tiksliai, bet is esmes sitie filtrai keicia vienas medziagas
kitomis.. Manau mane pataisys ar papildys, kas tiksliau zino, bet pagrinde
sito tipo filtrai keicia ar tai kokio kalio jonus natrio jonais ar kazkas
panasaus.. Sakau, tiksliai tikrai nezinau del keiciamu medziagu..O is
principo, tai labai neteisingi filtrai..Neteisingi tuo, kad tu nezinai ko
tavo vandenyje yra per daug ir ka reiketu isfiltruoti.. Pries statant filtra
ar filtruojant paprastai, manau reiketu zinoti koks pas tave vanduo ir tada
jau ziuret, ar reikia ji nugelezint, gal jis labai geras, o reiketu tik
nukalkint ar panasiai.. O imt filtra bile filtra ir vuolia..? Cia tas pats,
kaip pradetum gerti tabletes, nezinodamas ka jos daro, nes kazkas gere ir
sake labai geros nuo kazko, bet nepamenu nuo ko, bet ir man pades :) Net esu
isitikines, kad nezinant ka filtruoji, tai gali netgi sugadinti esama
vandeni.. O nuosedos jei matai, galimai atsiranda del to, kad vykstant tam
tikrai reakcijai, tarkim keiciant vienus jonus kitais, susidaro tam tikros
druskos.. Manau, kas ismano chemija mane papildys, o gal ir pataisys...