Tema: Re: Vandens filtrai LAICA - any good?
Autorius: RS
Data: 2012-04-15 18:35:23
Koks filtravimo tikslas? Kurioje vietoveje? Jei vanduo maistui, o vieta
Vilnius, tikrai neverta dergliotis su filtrais, vanduo ir taip labai geras,
o su jais galima "prisizaisti". Nuosedos arbatinuke yra maziausia kas turetu
rupeti. Taigi:
Jei vanduo smirda, maistui anyway netiks ir jokie filtrai nepades
Jei rudas nuo gelezies, naudoti gelezies filtra
Daug nitratu? Yra nitratu filtrai
ir t.t. - visokiu filtru yra konkretiems atvejams. Reikia tik zinoti ka nori
is vandens pasalinti.
Svarbu maistui vartojamo vandens neminkstinti (visokie neaiskus kinietiski
filtrai), nes minkstinimas reiskia kalcio ir magnio pasalinima, ir sito
gerio organizme gali po to pritrukti. Kalcio trukumas pvz. moterims labai
pavojingas, gali ilgainiui kaulai isreteti.
LAICA irgi visokiu filtru turi, ivairiems atvejams, atrodo lyg ir rimtai,
prisiekineja, kad ju filtrai kalcio ir magnio neisimineja, tai jei
praktiskai to laikosi, reiskia nekenksmingi, bet vis viena, pirmiausia
reikia zinoti ka nori nufiltruoti, ir dazniausiai pasirodys, kad pinigus
galima isleisti naudingiau.